Кадрове забезпечення освітнього процесу.
Освітній процес в ліцеї забезпечують досвідчені педагогічні працівники, освіта яких відповідає профілю і напрямку дисципліни, яку викладають, мають достатній педагогічний стаж, значний практичний досвід.
Педагогічний колектив ліцею складається із 37 працівників. Із них мають:
➟ 24 особи (65%) – вищу категорію;
➟ 8 осіб (22%) – І категорію;
➟ 2 особи (5%) – ІІ категорію;
➟ 3 особи (8%) – категорію «спеціаліст»;
➟ 6 осіб (16%) – звання вчитель-методист;
➟ 9 осіб (24%) – звання «старший вчитель»;
➟ 6 осіб (16%) – звання «Відмінник освіти України».
Нагороджена нагрудним знаком «Василь Сухомлинський» – 1 особа, отримала премію Верховної Ради – 1 особа.
Учителі самостійно розробляють календарно-тематичні плани відповідно до державних стандартів загальної середньої освіти, навчальних програм, освітньої програми. Велика увага приділяється удосконаленню цифрових навичок усіх учасників освітнього процесу.
Під час розроблення календарно-тематичного плану враховуються особливості окремих класів, їхня профільність, спеціалізація тощо. За підсумками навчального року вчителі самостійно або спільно з колегами аналізують результативність календарно-тематичного планування, вносять необхідні корективи. У змісті календарно-тематичного планування присутні види роботи, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями та спільними для них уміннями. Учителі самостійно визначають обсяг годин на вивчення навчальної теми, можуть змінювати послідовність вивчення тем у календарно-тематичному плані.
Учителі використовують види, форми і методи роботи, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями.
Педагогічні працівники постійно підвищують свій професійний рівень, проходять навчання, курси підвищення кваліфікації, атестацію, є учасниками конференцій, вебінарів, конкурсів, виставок. Проводять на базі закладу семінари-практикуми, майстер-класи, діляться своїми напрацюваннями та досвідом.
Освітній процес будується на засадах педагогіки партнерства. Під час організації процесу навчання враховуються вікові та індивідуальні особливості дитини, комунікація із здобувачами освіти, батьками відбувається у різних формах (індивідуальні бесіди, групи у Viber, соціальні мережі). Атмосфера доброзичливості у педагогічному колективі ліцею сприяє ефективному розв’язанню освітніх проблем.
Під час засідань педагогічної ради, оперативок, відбувається пошук оптимальних методів і форм викладання, обговорюються проблемні питання. Таким чином налагоджується командна робота.