ПЛАН РОБОТИ
ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ГОЛОВИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА 2022-2023н.р.
(витяг з річного плану роботи)
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
І. Психодіагностична робота | |||
1. | Тестування та діагностику з метою вивчення адаптації здобувачів освіти 1 та 5 класу до умов навчання | Вересень -жовтень | Практичний психолог |
2. | Тестування та діагностику дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з метою виявлення їх інтересів, захоплень, уподобань, особливостей рис характеру | Жовтень | Практичний психолог |
3. | Анкетування батьків на виявлення індивідуальних особливостей здобувачів освіти | Жовтень | Практичний психолог |
4. | Тестування та діагностику молоді, з метою виявлення здобувачів освіти, схильних до правопорушень та здобувачів освіти «групи ризику» | По потребі | Практичний психолог |
5. | Вхідне анкетування педагогічних працівників з метою визначення рівня професійної компетентності, запитів, потреб | Упродовж року | Практичний психолог |
6. | Анкетування здобувачів освіти щодо виявлення ознак вживання здобувачами освіти алкоголю, тютюну, наркотиків | Упродовж року | Соціальний педагог |
7. | Спостереження за здобувачами освіти на уроках та в позаурочний час | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
8. | Індивідуальна та групова психодіагностика здобувачів освіти за запитом педагогів, батьків | Упродовж року | Практичний психолог |
9. | Робота з батьками, виявлення можливих проблем, складних питань у вихованні | Упродовж року | Практичний психолог |
10. | Профілактика професійного вигорання. Основи медіації та діалогу | Упродовж року | Практичний психолог |
11. | Психологічні дослідження за запитом адміністрації | Упродовж року | Практичний психолог |
ІІ. Консультаційна робота | |||
1. | Індивідуальне та групове консультування здобувачів освіти за власним бажанням | Упродовж року | Практичний психолог |
2. | Індивідуальне консультування здобувачів освіти з проявами дезадаптації | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
3. | Індивідуальні бесіди із здобувачами освіти, які мають низький рівень навчальних досягнень та пропуски уроків без поважних причин | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
4. | Консультування, надання психологічної підтримки здобувачам освіти. які потребують особливої уваги, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування | Упродовж року | Практичний психолог |
5. | Індивідуальне консультування класних керівників з питань труднощів у навчанні та поведінки здобувачів освіти | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
6. | Консультування батьків щодо питань труднощів у взаєминах із дітьми | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
7. | Групові консультації щодо здачі ДПА у формі ЗНО | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
ІІІ. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота | |||
1. | Проведення корекційно-відновлювальної роботи із здобувачами освіти, які дезадаптовані або мають низький рівень адаптації | По потребі | Практичний психолог, соціальний педагог |
2. | Проведення тренінгових занять для здобувачів освіти з метою профілактики виникнення надмірної психологічної напруги в суспільстві, що переживають кризові явища на тему: «Мої ресурси – мої скарби» | Вересень | Практичний психолог |
3. | Проведення тренінгових занять для здобувачів освіти з метою профілактики самогубств та станів, що його провокують | Грудень | Практичний психолог, соціальний педагог |
4. | Організація зустрічей з працівниками управління протидії наркозлочинності з метою попередження алкоголізму та наркоманії із здобувачами освіти, схильними до правопорушень та здобувачами освіти «групи ризику» | По потребі | Практичний психолог, соціальний педагог |
5. | Тренінгові заняття за програмою «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді» | Листопад | Практичний психолог |
6. | Корекційно-відновлювальна роботуа із здобувачами освіти, які схильні до вживання алкоголю, тютюну, наркотиків | По потребі | Практичний психолог, соціальний педагог |
7. | Прийняти участь у педагогічному консиліумі на тему «Адаптація та причини дезадаптації до навчання здобувачів освіти 1 та 5 класів» | Жовтень | Практичний психолог, соціальний педагог |
8. | Психолого-педагогічний патронаж здобувачів освіти, що попали в складні життєві обставини | Упродовж року | Соціальний педагог |
ІV. Психологічна просвіта | |||
1. | Проводити інформаційно-просвітницькі заходи серед дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування щодо переліку та функцій організацій, в які можна звернутись з приводу захисту своїх соціальних прав | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
2. | Проводити години практичного психолога (за окремим планом, згідно графіка) | Упродовж року | Практичний психолог |
3. | Проводити інформаційно-просвітницькі заходи щодо профілактики наркотичної та інших видів залежностей серед здобувачів освіти | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
4. | Проводити інформаційно-просвітницькі заходи в рамках проєкту «Психічне здоров’я здобувачів освіти» | Упродовж року | Практичний психолог |
V. Зв’язки з громадськістю | |||
1. | Взаємодія із соціально-психологічним факультетом ЖДУ ім. І.Франка. | По потребі | Практичний психолог, соціальний педагог |
2. | Зв’язки з представниками служб у справах дітей Житомирської області з метою участі в заходах превентивного виховання | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
3. | Інформаційна зустріч з представниками центру зайнятості для здобувачів освіти випускних класів | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
4. | Співпраця зі службою у справах дітей Черняхівської селищної ради та із співробітниками ювенальної превенції Житомирського РВ Національної поліції України в Житомирській області | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
5. | Співпраця з Міжнародним благодійним фондом «Місія в Україну»
| Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |
6. | Співпраця із Всеукраїнською благодійною організацією «АСЕТ» | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог |