Меню Закрити

План роботи психологічної служби

ПЛАН РОБОТИ

ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ГОЛОВИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА 2022-2023н.р.

(витяг з річного плану роботи)

 

з/п

Зміст роботи

Термін виконанняВідповідальні
І. Психодіагностична робота
1.Тестування та діагностику з метою вивчення адаптації здобувачів освіти 1 та 5 класу до умов навчанняВересень -жовтеньПрактичний психолог
2.Тестування та діагностику дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з метою виявлення їх інтересів, захоплень, уподобань, особливостей рис характеруЖовтеньПрактичний психолог
3.Анкетування батьків на виявлення індивідуальних особливостей здобувачів освітиЖовтеньПрактичний психолог
4.Тестування та діагностику молоді, з метою виявлення здобувачів освіти, схильних до правопорушень та здобувачів освіти «групи ризику»По потребіПрактичний психолог
5.Вхідне анкетування педагогічних працівників з метою визначення рівня професійної компетентності, запитів, потребУпродовж рокуПрактичний психолог
6.Анкетування здобувачів освіти щодо виявлення ознак вживання здобувачами освіти алкоголю, тютюну, наркотиківУпродовж рокуСоціальний педагог
7.Спостереження за здобувачами освіти на уроках та в позаурочний часУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

8.Індивідуальна та групова психодіагностика здобувачів освіти за запитом педагогів, батьківУпродовж рокуПрактичний психолог
9.Робота з батьками, виявлення можливих проблем, складних питань у вихованніУпродовж рокуПрактичний психолог
10.Профілактика професійного вигорання. Основи медіації та діалогуУпродовж рокуПрактичний психолог
11.Психологічні дослідження за запитом адміністраціїУпродовж рокуПрактичний психолог
ІІ. Консультаційна робота
1.Індивідуальне та групове консультування  здобувачів освіти за власним бажаннямУпродовж рокуПрактичний психолог
2.Індивідуальне консультування здобувачів освіти з проявами дезадаптаціїУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

3.Індивідуальні бесіди із здобувачами освіти, які мають низький рівень навчальних досягнень та пропуски уроків без поважних причинУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

4.Консультування, надання психологічної підтримки здобувачам освіти. які потребують особливої уваги, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклуванняУпродовж рокуПрактичний психолог
5.Індивідуальне консультування  класних керівників з питань труднощів у навчанні та поведінки здобувачів освітиУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

6.Консультування батьків щодо питань труднощів у взаєминах із дітьмиУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

7.Групові консультації щодо здачі ДПА у формі ЗНОУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

ІІІ. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
1.Проведення корекційно-відновлювальної роботи із здобувачами освіти, які дезадаптовані або мають низький рівень адаптаціїПо потребіПрактичний психолог,

соціальний педагог

2.Проведення тренінгових занять для здобувачів освіти з метою профілактики виникнення надмірної психологічної напруги в суспільстві, що переживають кризові явища на тему: «Мої ресурси – мої скарби»ВересеньПрактичний психолог
3.Проведення тренінгових занять для здобувачів освіти з метою профілактики самогубств та станів, що його провокуютьГруденьПрактичний психолог,

соціальний педагог

4.Організація зустрічей з працівниками управління протидії наркозлочинності з метою попередження алкоголізму та наркоманії із здобувачами освіти, схильними до правопорушень та здобувачами освіти «групи ризику»По потребіПрактичний психолог,

соціальний педагог

5.Тренінгові заняття за програмою «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді»ЛистопадПрактичний психолог
6.Корекційно-відновлювальна роботуа із здобувачами освіти, які схильні до вживання алкоголю, тютюну, наркотиківПо потребіПрактичний психолог,

соціальний педагог

7.Прийняти участь у педагогічному консиліумі на тему «Адаптація та причини дезадаптації до навчання здобувачів освіти 1 та 5 класів»ЖовтеньПрактичний психолог,

соціальний педагог

8.Психолого-педагогічний патронаж здобувачів освіти, що попали в складні життєві обставиниУпродовж рокуСоціальний педагог
ІV. Психологічна просвіта
1.Проводити  інформаційно-просвітницькі заходи серед дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування  щодо переліку та функцій організацій, в які можна звернутись з приводу захисту своїх соціальних правУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

2.Проводити години практичного психолога (за окремим планом, згідно графіка)Упродовж рокуПрактичний психолог
3.Проводити інформаційно-просвітницькі заходи щодо профілактики наркотичної та інших видів залежностей серед здобувачів освітиУпродовж рокуПрактичний психолог, соціальний педагог
4.Проводити інформаційно-просвітницькі заходи в рамках проєкту «Психічне здоров’я здобувачів освіти»Упродовж рокуПрактичний психолог
V. Зв’язки з громадськістю
1.Взаємодія із соціально-психологічним факультетом ЖДУ ім. І.Франка.По потребіПрактичний психолог,

соціальний педагог

2.Зв’язки з представниками служб у справах дітей Житомирської області з метою участі в заходах превентивного вихованняУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

3.Інформаційна зустріч з представниками центру зайнятості для здобувачів освіти випускних класівУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

4.Співпраця зі службою у справах дітей Черняхівської селищної ради та із співробітниками ювенальної превенції Житомирського РВ Національної поліції України в Житомирській областіУпродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

5.Співпраця з Міжнародним благодійним фондом «Місія в Україну»

 

Упродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

6.Співпраця із Всеукраїнською благодійною організацією «АСЕТ»Упродовж рокуПрактичний психолог,

соціальний педагог

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *