Меню Закрити

План роботи психологічної служби

ПЛАН РОБОТИ

ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ГОЛОВИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА 2022-2023н.р.

(витяг з річного плану роботи)

 

з/п

Зміст роботи

Термін виконання Відповідальні
І. Психодіагностична робота
1. Тестування та діагностику з метою вивчення адаптації здобувачів освіти 1 та 5 класу до умов навчання Вересень -жовтень Практичний психолог
2. Тестування та діагностику дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з метою виявлення їх інтересів, захоплень, уподобань, особливостей рис характеру Жовтень Практичний психолог
3. Анкетування батьків на виявлення індивідуальних особливостей здобувачів освіти Жовтень Практичний психолог
4. Тестування та діагностику молоді, з метою виявлення здобувачів освіти, схильних до правопорушень та здобувачів освіти «групи ризику» По потребі Практичний психолог
5. Вхідне анкетування педагогічних працівників з метою визначення рівня професійної компетентності, запитів, потреб Упродовж року Практичний психолог
6. Анкетування здобувачів освіти щодо виявлення ознак вживання здобувачами освіти алкоголю, тютюну, наркотиків Упродовж року Соціальний педагог
7. Спостереження за здобувачами освіти на уроках та в позаурочний час Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

8. Індивідуальна та групова психодіагностика здобувачів освіти за запитом педагогів, батьків Упродовж року Практичний психолог
9. Робота з батьками, виявлення можливих проблем, складних питань у вихованні Упродовж року Практичний психолог
10. Профілактика професійного вигорання. Основи медіації та діалогу Упродовж року Практичний психолог
11. Психологічні дослідження за запитом адміністрації Упродовж року Практичний психолог
ІІ. Консультаційна робота
1. Індивідуальне та групове консультування  здобувачів освіти за власним бажанням Упродовж року Практичний психолог
2. Індивідуальне консультування здобувачів освіти з проявами дезадаптації Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

3. Індивідуальні бесіди із здобувачами освіти, які мають низький рівень навчальних досягнень та пропуски уроків без поважних причин Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

4. Консультування, надання психологічної підтримки здобувачам освіти. які потребують особливої уваги, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування Упродовж року Практичний психолог
5. Індивідуальне консультування  класних керівників з питань труднощів у навчанні та поведінки здобувачів освіти Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

6. Консультування батьків щодо питань труднощів у взаєминах із дітьми Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

7. Групові консультації щодо здачі ДПА у формі ЗНО Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

ІІІ. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
1. Проведення корекційно-відновлювальної роботи із здобувачами освіти, які дезадаптовані або мають низький рівень адаптації По потребі Практичний психолог,

соціальний педагог

2. Проведення тренінгових занять для здобувачів освіти з метою профілактики виникнення надмірної психологічної напруги в суспільстві, що переживають кризові явища на тему: «Мої ресурси – мої скарби» Вересень Практичний психолог
3. Проведення тренінгових занять для здобувачів освіти з метою профілактики самогубств та станів, що його провокують Грудень Практичний психолог,

соціальний педагог

4. Організація зустрічей з працівниками управління протидії наркозлочинності з метою попередження алкоголізму та наркоманії із здобувачами освіти, схильними до правопорушень та здобувачами освіти «групи ризику» По потребі Практичний психолог,

соціальний педагог

5. Тренінгові заняття за програмою «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді» Листопад Практичний психолог
6. Корекційно-відновлювальна роботуа із здобувачами освіти, які схильні до вживання алкоголю, тютюну, наркотиків По потребі Практичний психолог,

соціальний педагог

7. Прийняти участь у педагогічному консиліумі на тему «Адаптація та причини дезадаптації до навчання здобувачів освіти 1 та 5 класів» Жовтень Практичний психолог,

соціальний педагог

8. Психолого-педагогічний патронаж здобувачів освіти, що попали в складні життєві обставини Упродовж року Соціальний педагог
ІV. Психологічна просвіта
1. Проводити  інформаційно-просвітницькі заходи серед дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування  щодо переліку та функцій організацій, в які можна звернутись з приводу захисту своїх соціальних прав Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

2. Проводити години практичного психолога (за окремим планом, згідно графіка) Упродовж року Практичний психолог
3. Проводити інформаційно-просвітницькі заходи щодо профілактики наркотичної та інших видів залежностей серед здобувачів освіти Упродовж року Практичний психолог, соціальний педагог
4. Проводити інформаційно-просвітницькі заходи в рамках проєкту «Психічне здоров’я здобувачів освіти» Упродовж року Практичний психолог
V. Зв’язки з громадськістю
1. Взаємодія із соціально-психологічним факультетом ЖДУ ім. І.Франка. По потребі Практичний психолог,

соціальний педагог

2. Зв’язки з представниками служб у справах дітей Житомирської області з метою участі в заходах превентивного виховання Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

3. Інформаційна зустріч з представниками центру зайнятості для здобувачів освіти випускних класів Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

4. Співпраця зі службою у справах дітей Черняхівської селищної ради та із співробітниками ювенальної превенції Житомирського РВ Національної поліції України в Житомирській області Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

5. Співпраця з Міжнародним благодійним фондом «Місія в Україну»

 

Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

6. Співпраця із Всеукраїнською благодійною організацією «АСЕТ» Упродовж року Практичний психолог,

соціальний педагог

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *